شیشه استین گلاس

پنجره های تزئینی استین گلاس

شیشه استین گلاس

شيشه استين گلاس مدرن،خرید و فروش شيشه استين گلاس در تهران و کرج،قیمت و هزینه شيشه استين گلاس،تولید کننده شيشه استين گلاس،ساخت و سازنده شيشه استين گلاس در تهران و کرج،نصب و نصاب شيشه استين گلاس ،شرکت مجری و اجرای شيشه استين گلاس،مرکز تولید و پخش شيشه استين گلاس،مرکز خرید و فروش شیشه های استين گلاس،کارخانه و کارگاه و شرکت تولید کننده شيشه استين گلاس،مدل شیشه استین گلاس،شيشه استين گلس مات،خدمات اجرا و طراحی شیشه استین گلاس

شيشه استين گلاس

يكي از  زيباترين و جذابترين تكنيكهاي هنر شيشه، هنر استين گلاس (معرق شيشه و فلز)است. اين هنر اروپايي از كليساها شكل گرفته و به نوعي هنر روحاني و عرفاني بوده كه تصاوير حضرت مسيح (ص)، حضرت مريم(ص) و داستانهاي انجيل و حواريون را به صورت تصاوير با قطعات شيشه رنگي كه با فلز (آلياژ سرب) كلاف بندي مي شود، جايگاه و جلوه اي صد چندان به فضاي معنوي و روحاني داخل كليسا ها و اماكن مذهبي مي بخشد. امروزه در تمام منازل و بناها با انواع كاربردهاي مختلف ديده مي شود.

اين تكنيك كه علاوه بر تصاوير كليسايي، امروزه از تصاوير و مناظر گل و برگ سنبليك و به نوعي نمايانگر طرح ها و نقشهاي سبك گوتيك كه به نوعي به عنوان نماد طرح هاي كلاسيك شناخته مي شود. با توجه به معماري بناهاي امروز در ايران كه اكثرا به سبك كلاسيك اجرا مي شود سازگاري و هارموني خاصي با بنا ايجاد مي كند.

 


جدیدترین ها :



مستقیم با مدیریت