پنجره بوم گردی

http://karajglass.com/cpanel/subfani/thumbnails/nr01fp45h30sf15555yss0551943363.jpg

پنجره بوم گردی

پنجره بوم گردی،خرید و فروش پنجره سنتی بوم گردی در تهران و کرج،قیمت و هزینه پنجره پنجره بوم گردی ، تولید کننده پنجره پنجره بوم گردی ،ساخت و سازنده پنجره بومگردی رنگی در تهران و کرج،خدمات نصب و نصاب پنجره پنجره بوم گردی ،شرکت مجری و اجرای پنجره بوم گردی ،شرکت مجری و اجرای پنجره بوم گردی ،مرکز خرید و فروش پنجره پنجره بومگردی رنگی و تزئینی ، کارخانه و کارگاه و شرکت تولید کننده پنجره های پنجره بوم گردی،خدمات اجرا و طراحی پنجره پنجره بوم گردی ، عکس و تصاویر طرح های پنجره بومگردی در و پنجره،پنجره بوم گردی چیست؟،  پنجره بوم گردی را از کجا بخریم؟،پنجره بومگردی با ابعاد و طرحهای مختلف و رنگی، پنجره بوم گردیسنتی ایرانی،پنجره سنتی برای اقامتگاه بومگردی

پنجره بوم گردی

با کمی بررسی بدون شك يكي از جذاب‌ترين و زيبا ترين شاخصه هاي معماري اصيل ايراني شیشه قدیمی رنگی سنتي (پنجره اُرسي) است. در این سبک طرح های مشبک، گره چینی، نقوش اسلیمی و هندسی و طرح های سبک قاجار به زیبایی هرچه تمام تر، با انعكاس نور و رنگ بر اثر تابش نور خورشيد بر روي آن زيبايي صد چندان به فضاي خانه‌ها و عمارت مي‌بخشد كه وصف ناپذير است. و همواره براي ما ايراني ها ياد آور لحظات خوش و نوستالژي بوده و هست. هرچند كه متاسفانه در دهه‌هاي اخير با بي‌مهري و بدون توجه به مزيت معماري سنتي و زير پا گذاشتن هويت معماري و شهر‌سازي در ايران مخصوصا كلان شهر‌ها اين هويت بسيار ارزشمند رو به نابودي و فراموشي مي‌رود. پنجره سنتی رنگی می تواند در جذب توریست و جذابیتهای بصری در توسعه گردشگری نقش زیادی ایفا می کند. مجموعه ما درتلاش است بتواند سهمي هرچند كوچك در جهت حفظ هويت معماري ايراني گام بردارد، از همين رو هنرکده البرز با توليد انواع پنجره سنتي رنگي به صورت ویژه در خدمت مراکز بومگردی و گردشگری  اصالت را به خانه ها ی سنتی باز می گرداند.

مراکز بومگردی

با کمی بررسی بدون شك يكي از جذاب‌ترين و زيبا ترين شاخصه هاي معماري اصيل ايراني شیشه قدیمی رنگی سنتي (پنجره اُرسي) است. در این سبک طرح های مشبک، گره چینی، نقوش اسلیمی و هندسی و طرح های سبک قاجار به زیبایی هرچه تمام تر، با انعكاس نور و رنگ بر اثر تابش نور خورشيد بر روي آن زيبايي صد چندان به فضاي خانه‌ها و عمارت مي‌بخشد كه وصف ناپذير است. و همواره براي ما ايراني ها ياد آور لحظات خوش و نوستالژي بوده و هست. هرچند كه متاسفانه در دهه‌هاي اخير با بي‌مهري و بدون توجه به مزيت معماري سنتي و زير پا گذاشتن هويت معماري و شهر‌سازي در ايران مخصوصا كلان شهر‌ها اين هويت بسيار ارزشمند رو به نابودي و فراموشي مي‌رود. پنجره سنتی رنگی می تواند در جذب توریست و جذابیتهای بصری در توسعه گردشگری نقش زیادی ایفا می کند. مجموعه ما درتلاش است بتواند سهمي هرچند كوچك در جهت حفظ هويت معماري ايراني گام بردارد، از همين رو هنرکده البرز با توليد انواع پنجره سنتي رنگي به صورت ویژه در خدمت مراکز بومگردی و گردشگری،  اصالت را به خانه ها ی سنتی باز می گرداند. و می تواند در زیبایی بصری مراکز بومگردی تاثیر فراوانی در جذب گردشگر داشته باشد.


جدیدترین ها :



مستقیم با مدیریت